Heeft u een klacht?
Wij willen graag dat u tevreden bent, of u nu wel of geen klant bent bij ons. Onze klachtenprocedure geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons best om een passende oplossing te zoeken.
Hoe kunt u reageren?
U kunt uw klacht op verschillende manieren aan ons doorgeven:
- Online (via internet)
Geef uw klacht online aan ons door. Uw klacht indienen - Telefonisch
Bel met ons, afdeling klachtenafhandeling CompleetThuis. Deze afdeling is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar via 0341 754 753 (gebruikelijke belkosten) - Schriftelijk
Stuur een brief met klacht naar CompleetThuis.Afdeling klachtenafhandeling CompleetThuis
Westrak 13
3844 LA Harderwijk
Wat gebeurt er daarna?
Als het kan, krijgt u direct antwoord. Soms is er meer tijd nodig. U krijgt altijd binnen 5 werkdagen bericht met:
- het antwoord, of
- een ontvangstbevestiging. Daarin staat het dossiernummer, wie het behandelt, wanneer u antwoord krijgt.
Verwachtte u een andere oplossing?
Bent u het niet eens met het antwoord op uw klacht? Dan kunt u in beroep gaan. Dit betekent dat u ons per brief of e-mail vraagt om uw klacht nogmaals te beoordelen.
Noem in uw brief de volgende punten:
- omschrijving van uw klacht
- uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
- (eventuele) ordernummer
Stuur ook kopieën van de informatie mee als dit uw klacht duidelijker maakt. Stuur uw brief naar:
Afdeling klachtenafhandeling CompleetThuis
Westrak 13
3844 LA Harderwijk
Wat gebeurt er daarna?
De afdeling klachtenafhandeling bevestigt de ontvangst en geeft aan wanneer u antwoord krijgt. De afdeling doet opnieuw onderzoek naar uw klacht en beoordeelt het antwoord dat eerder aan u gegeven is. Hierna ontvangt u opnieuw een antwoord. Daarin staat dat:
- het probleem is opgelost, of
- het probleem nog wordt herzien, of
- het probleem niet kan worden opgelost.
Is uw klacht hiermee toch niet opgelost? Dan kunt u een degeschillencommissie inschakelen.